2014. március 24., hétfő

WWNFY 4.10.

se4.
10.fejezet: " Már mindegy "


Marilyn:

Éppen nyugisan feküdtünk egymás mellett, mikor hatalmas ordibálást és csörömpölést hallottunk lentről.
-Austin, mi ez? - ültem fel.
-Nem tudom, de nincs kedvem lemenni.
-Nem bírom! - pattantam ki az ágyból. - Srácok mi ez? - álltam meg a lépcső tetején.
-Hát... Nem voltunk benne biztosak, hogy éppen biológia korrepetálást tartotok, vagy csak simán durmoltok. - vonta meg a vállát ártatlanul Shayley.
-Nagyon viccesek vagytok! - vágtam egy pofát. - Miért jöttetek ilyen korán? - kérdeztem két ásítás között.
-Korán?? Délután 3 óra van! Már nem bírtuk tovább!
-Meg Austin nem engedte meg, hogy kimenjünk eléd!
-Micsoda? - kérdeztem kiakadva, mire az ajtót valaki kicsapta.
-Marilyn! - tört be levegőt kapkodva Zacky.
-Zack? - néztem rá, mire a fiúk egyből csendbe lettek. - Te? - siettem lefelé.
-Itthon vagy! Miért nem szóltál? - kérdezte, miközben rángattam ki a konyhába.
-Most pont nem alkalmas... Tegnap költöztem ide!
-Ideköltöztél? Carlile-hoz? - kérdezte kiakadva kb. fél óra csend után.
-Igen... Valahogy jobban megbecsült, mint egyesek!
-Brian totál kivan miattad!
-Igen? De kár... - mondtam gúnyosan.
-Nem gondolhatod komolyan!
-Ő sem azt a gyereket Michelle-től! Mikor fog szülni? - kérdeztem, mire csak megtámaszkodott a pulton. - Zacky! - néztem rá ingerülten, mire csak megfogta a fejét.
-Nyáron... - mondta egy nagyobb levegővétel után.
-Á, szóval nyár... - mondtam, miközben bólintottam egyet, lassan.
-Kicsim minden rend - nyitott be Austin. - ben? - mondta, majd megállt a küszöbön.
-Carlile... - vetettek egymásra gyilkos pillantásokat.
-Baker? - jött be. - Valami baj van? - állt mellém azonnal és megfogta a derekam.
-Nem, éppen menni készültem... - nézett rám. - Remélem még beszélünk! - nézett rám nagy szemekkel.
-Ja. - bólintottam, majd kikísértem.
-Gyere el HB-re valamelyik nap!
-Talán.
-Kérlek! - ölelt át. - Már mindenkinek hiányzol!
-Elhiszem. - néztem rá, majd összefontam a karjaimat.
-Szia!
-Szia! - mentem be.
Ha csak pár pillanatra is, de jól esett látni Zackyt... Ha most nincsenek a többiek... Talán... Talán... Mindegy is!

-Ez nem Vengeance volt?
-De. - mondtam egyhangúan.
-És nekem ezt nem tetszett! - nézett rám Austin.
-Kicsim? Nyugalom! Ő csak egy barát!
-Aki Synyster egyik legjobb haverja is!
-Ne kezdjük oké?
-Nem figyelek és máris ez van? - nézett rám.
-Naaa mindegy. Még mindig nem derült ki miért is jöttetek!
-Hááát. - vigyorodott el Alan. - Mivel itt vagy, ezt meg kellene ünnepelni nem?
-Hát... - néztem Austin-ra, aki csak vigyorogva tapsolt egyet és kihozott a konyhából 2 üveg whisky-t.
Szép tőled édesem...

-Alan! Le kellene lépnem, HB-re! - húztam félre.
-Mi? Austin ki fog bukni!
-Mondd azt, hogy elmegyünk piát meg kaját venni és kész! Közben eltévedtünk, mert én "tudtam az utat"! Kérlek!
-Ajj basszus Marilyn! 


Zacky:

-Szóval itthon van...
-Ja... - mondtam, miközben Arinéknál ültem.
-És ki tud róla?
-Az egész média!
-Miért nem jön vissza?
-Nem fog ideköltözni... Austin Carlile-al van együtt, hozzáköltözött és nem hajlandó onnan elmozdulni! - ahogy ezt kimondtam, valaki csöngetett.
-Nyitom! - ment oda Arin és abban a pillanatban lesokkolódott.
-Sziasztok! - nézett ránk könnyes szemekkel és lefojt sminkkel az alacsony, piros hajú lány.
-Mary? - kérdezte Arin halkan, majd megfogta a vállát.
-Azt hiszem! - válaszolta a lány, miközben törölgette az arcát. - Sajnálom! - sírta el magát még jobban. Odamentem, szorosan magamhoz öleltem és bevezettem. - Sajnálom srácok! - bújt hozzám még jobban.
-May mi történt? - néztem rá kicsit értetlenül.
-Mi történt? - emelte fel a szemöldökét. - Másfél évig nem voltam itt és szétkészítettem Brian-t, rólatok nem is beszélve!
-Megvolt az okod!
-Nem is tudtok semmit igaz? - néztem rájuk.
-Hát...
-Nem nagyon.
-Ezért jöttem! Megakarok magyarázni mindent!
-De akkor miért sírsz? - kérdezte Arin.
-Arin, te balfasz, mert szégyellem magam?
-Nem változtál! - ölelt át vigyorogva.

Leültünk a konyhába és Arin csinált kávét mindenkinek.
Ameddig Alan bevásárol, van időm.
-Diana?
-Még dolgozik.
-Dolgozik?
-Igen, fotós lett egy modellügynökségnél. - mondta büszkén Arin.
-Na az jó. - mosolygott Mary. - És veletek mi van Zacky?
-Hát... Mi már tervezzük a babát.
-Babát? Ez most komoly? - lelkesedett.
-Igen. - bólintottam mosolyogva. - De inkább te beszélj! - mondtam, mire kicsit félve ránk nézett, vett egy mély levegőt, hátradőlt a széken és belekezdett.

~

-Szóóóval...  Kezeltek?
-Igen.
-És a cellatársadnál laktál.
-Igen.
-És így jöttél össze Carlile-al.
-Igen. - bólintott egyet, majd egy kisebb csönd jött.
-Hát. Ez. Durva. - mondta Arin, majd csöngetést hallottunk.
-Ki az? - néztem rá.
-Nem tudom. - nyitotta ki az ajtót. - Brian?
-Csá. - ahogy Marilyn meghallotta a hangját, bebújt a pult mögé. - Nem hagytam itt a gitártokomat?
-Őőő, ja de! Ide is raktam! - mondta Arin, majd a kezébe nyomta a bőr gitártokot.
-Mi a bajotok? - nézett ránk.
-Mi? Mi lenne? - néztem rá.
-Mintha kísértetet láttatok volna! - nézett ránk zavartan.
-Csak még korán van.
-Aha... - mondta mély hangon. - Holnap találkozunk. Csá! - ment ki.
-Mary, kijöhetsz! - mondtam az ajtócsukódás után.
-Minek bújtál el egyáltalán?
-Ő még nem tudja? - porolta le magát a lány.
-Szerintem még ne - mondtam volna, de valaki berontott.
-MI AZ, HOGY MAY ITTHON VAN? - ordibált Brian és Mary ismét a pult mögött kötött ki. - Most kapom az SMS-t!
-Brian, nyugodj le!
-Ezért voltatok az előbb olyan furcsák? - lépett be a konyhába ingerülten.
-Syn, ne kiabálj már! - mondta Arin.
-Hogyne kiabálnék, mikor megint itt van?
-És miért baj az neked? A feleséged terhes, nemsokára születik egy fiad vagy lányod! Miért zavar ez a nő?
-Mert... Mert szeretem?
-Brian nyugalom! - mondtam, mire Mary, megszorította a lábam. - Inkább gyere, igyunk meg egy sört! - mentem kifelé.
-Jó ötlet... - mondta és jött utánam.

4 megjegyzés:

  1. Mélylevegő, lassan kifúúj.! végrevégrevégreee.:DDDDD úú nagyon várom a kövit!! nagyon jó lett!! <33 hülye Austin, oké hogy szereti meg védeni szeretné, de Zacky mégis csak May barátja. !! na majd meglátom mi lesz!! :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DDD
      Austin szereti és úgy érzi a múltja újra és újra elrángatja tőle, tehát fél. :)
      Zacky és May elég jó kapcsolatot alakítottak ki, így érthető hogy azonnal felkereste :)
      Azonnal hozom! :)

      ~foREVer <3

      Törlés
  2. Nagyon örülök hogy visszatalált Zackyhez és Arinhez, már csak annak örülnék jobban ha Brianhez is, báááár megkedveltem Austint és Brian furén reagált, és jobban belegondolva hülyén veszi kimagát hogy Mayt szereti de mégis összejött Michellel... fura, de azért nagyon várom az új részt, siess vele :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Zacky és Arin Maynek egyfajta örök támasz :)
      Austin nem akarja elveszteni, tehát szerintem érthető a reakciója :)
      Hát igen, de ez is ki fog derülni! :)
      Michelle pedig...... Azt hagyom a többi fejezetre! :D


      ~foREVer <3

      Törlés