2014. június 22., vasárnap

WWNFY 5. 6.

se5.
6. fejezet: " Egy interjú "

Mary:

Végre megvolt az első közös igazi interjúnk a srácokkal...

-Szia Mary!
-Sziasztok! - integettem a kamerába.

-Hogy vagy?
-Köszönöm, egész jól. Nemrég jöttem ki a kórházból.

-A szilveszteri eset óta bent feküdtél?
-Igen, de már szerencsére felébredtem és ki is tudtam jönni.

-Á, értem! Mond csak, hogy alakul a kapcsolatotok Briannel?
-Mint ahogy gondolom már hallották, elkezdtünk randizgatni. Nagyon jól megvagyunk, megpróbálunk mindent előröl kezdeni.

-Annak ellenére, hogy Michelle azt állította terhes?
-Igen! - bólintottam határozottan.

-Látom, a hajad megint piros!
-Igen, nem tudok ettől a színtől megválni! - mondtam nevetve.

-Mit gondolsz arról a rajongóról, aki azért hagy el, mert másik bandával vonultál stúdióba és adtál ki albumot?
-Természetesen mindenki azt szeret, amit akar. Itt ugye 3 részre osztódik az egész, mert van aki őket szereti továbbra is és van aki Black Diamondot meg persze aki mind a kettőnket!

-Nem gondolkodtál még rajta, hogy inkább a popszakmában helyezkedj el?
-Neeem. - mondtam nevetve. - Ez abszurd!

-Volt már, hogy valaki azt mondta neked, hogy a zenéd megmentette az életét?
-Volt persze.

-Mi volt a reakciód?
-Átöleltem és meghívtam egy kávéra. - mondtam nevetve. - Beszélgettem vele és elmesélte mennyire megváltoztattam azzal az életét, hogy megjelentem Amerikában.

-Ó, látom időközben megjöttek a többiek is! - mondta, majd Dustin és Ian megjelentek mellettem.
-Csak ideértetek?
-Nem mindenki ér rá úgy, mint egy ekkora sztár! - mondta nevetve Dust, majd rácsaptam a combjaimra.
Ők csak elnevették magukat, majd folytattuk az interjút.

-Szóval srácok, most kint van az új album ééés arany is lett!
-Igen-igen.

-Mi volt a reakciótok erre?
-Mary egyből inni akart!
-Ugyan már! Csak megörültem!

-Miért csak ennyi szám van ezen a albumon, miközben veszik mái napig, mint a cukrot?
-Nagyon sok száma van és nem tud választani egyik közül sem! - mutogattak rám.
-Ott gubbaszt a sarokba és így "hmmm hmmm hmmm". Elsírja magát és így kérdezzük "Mary mi a baj?" "Nem tudok választani és ha ezt a zenét berakjuk, akkor ez megharagszik". - mesélte el a sztorit, majd elnevettem magam.
-Ez kurvára nem publikus! Ó basszus! - kaptam a szám elé.
-Kurva? - kérdezte Dustin, miközben Ianre nézett.
-Mary mit mondtál?
-Semmit!
-Naa k-val kezdődik és
-Urvával végződik.
-Hagyjatok már!
-Amúgy, most leakar szokni a káromkodásról!
-Igen?
-Ja, rajta vagyok!
-Ennyire sokat káromkodsz?
-Nem csak
-Mert kurvára nem lányos baszd meg! - mondta Ian, mire elröhögtem magam.
-Nem így vaaan! - mondtam vigyorogva. - Csak, néha már engem zavar. Szinte minden harmadik mondatomba benne van az, hogy ...
-Kurva? - kérdezte Dustin, majd elröhögtem magam.
-Te most szívatsz? - néztem rá.
-Igen!
-Ne csináld jó? - néztem rá komolyan, majd elnevettük magunkat.

-Ahogy észre vettem, egész jól összecsiszolódtatok!
-Ja!
-Mondjuk Maryel nem nehéz összebarátkozni.
-Ja, de ahhoz képest milyen kicsi, rengeteget tud beszélni, na meg mozogni is.
-Aha, ameddig nem volt vörös mindig csak szőkeciklon volt.

-Szőkeciklon?
-Szinte majdnem minden próbán leborított vagy összetört valamit...
-Elszakított egy húrt.
-Összeverte magát.
-És ha azt nézzük, bárhova is megyünk, mindig valami port kavar...

-Mary, igaz az a sztori, mikor egyik próba előtt az ajtóra keresztbe tettél ragasztókat és a menedzsered belefutott? - kérdezte én meg csak elröhögtem magam. Ezt tuti hogy Ian mondta neki...
-Azt hiszem kielégítő választ adott!
-Amúgy igen, igaz! A menedzserünk ugye 2 méter 10 centi... Mary felhúzta az agyát és elkezdte kergetni. De előtte ahogy mondta is, ragasztóval vízszintesen telerakta az ajtót. A menedzser futott Mary után, aki könnyedén átfutott alatta a másik pedig beleragadt.
-Fél órába telt, mire lerángattuk róla a ragasztót! - mondtam már szinte sírva a nevetéstől. - De ez már egész régen volt. - törölgettem meg szemeimet.

-Mikorra tervezitek az első koncertet?
-Hát természetesen, majd nyárra. Van már időnk és bármi közbe jöhet!

-Fiúk, gondoltátok volna, hogy egyszer Maryvel fogtok zenélni?
-Soha!
-Amikor először megláttuk azt hittük, hogy eltévedt.
-De mondta, hogy ő jelentkezett, csak nem adta meg a nevét.

-Milyennek érzitek az album stílusát? Maradtatok kicsit pop-punkosak, vagy inkább eltértetek?
-Hát, igazából egy kis része marad a régi megszokott, de viszont van benne egy kis metál, rock, egyszóval elég vegyes.

-Nem furcsa, hogy női énekesetek van, de mégis ilyen hangokat képes kiadni?
-Már kezdjük megszokni és őszintén? Szerintem ez hatalmas szenzáció.
-Igen, mindenképpen!
-Na, akkor csak szerettek!

-Hogy érzitek, hosszú életű lesz a bandátok így dobos nélkül?
-Egyenlőre minden erre utal!
-Mindig vannak beugrók és per pillanat is azon fáradozunk, hogy találjunk egy megfelelő embert.
-Sokan jelentkeznek és örülünk is neki, de van egyfajta szint - mutogattam kezeimmel. - amit el kell érni ahhoz, hogy valaki bandába tudjon zenélni!

-Mint például?
-Először is bírni kell gyűrődést, a koncertek miatt.
-Volt, hogy én például karikás szemekkel mentem fel a színpadra, és majd leestem onnan.
-Közbejöhet egy turné is, ami pedig tényleg katasztrófa is tud lenni!
-A szabadidejéből elég sokat fel kell neki áldozni ahhoz, hogy minden passzoljon én jól menjen!

-Jöhet pár rajongói kérdés?
-Persze!

-Mit csináltok, ha éppen nem próbáltok?
-Dalokat írok, meg a családommal vagyok. -vontam meg a vállam.
-Családdal meg haverokkal vagyok. - bólintott Ian.
-Festek vagy dalokat írok! - mosolygott Dust.

-Voltatok már annyira berúgva, hogy lehánytátok saját magatokat?
-Igen! - mondtuk egyszerre.

-Kutya vagy macska?
-Kutya!
-Kutya!
-Macska!
-Mi? - kiáltottam fel szinte. - Ian! Macska? Ember, te mit gondolsz? - néztem rá kiakadva, a többiek pedig csak röhögtek.
-Mert? - nézett rám nevetve.
-Macska? Mire jó az? Odamegy rád tüsszent, megfertőz aztán meg kér kaját? Igénytelenek!
-Mert a kutyák? Nyaliznak!
-A macskák meg lusták. Odadobsz neki egy darab tápot és arra képtelen, hogy kinyújtsa a fejét és megegye! - mondtam, ők pedig röhögve figyeltek engem. - Bulldog? Pitbull? Tacskó? Juhászkutya?
-Perzsamacska!
-MI? Az egy szőrgyár! Amerre megy, szinte szőnyeget hullajt maga után!

-Miért pont ez a zenei stílus mellett döntöttetek?
-Ez fogott meg a legjobban.
-Ezen nőttem fel.
-Ez a zene!

-Mi a kedvenc ételetek?
-Pizza.
-Spagetti.
-Hamburger.

-Mikor szeretnétek turnézni?
-Már kaptunk egy felkérést a BVB-től, szóval amikor ők.

-Üzennétek valamit a rajongóknak?
-Tisztítsátok ki a macskaalmot!
-Vágjátok le a körmötöket!
-Ragasztózzátok össze a menedzsereteket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése