2014. november 17., hétfő

Another Love 1.


Another Love1.fejezet: " Mivan? "


Sarah:

Úgy felnőni, hogy az embernek semmi gondja, baja nincs. Megvan mindene, a szülei együtt vannak, szép ház, elit iskola, jó jegyek, kiváló magatartás.
Mint egy hercegnő, olyan voltam.
-Sarah, gyere! Kész a vacsora!
-Igen is! - szaladtam lefelé. Éppen egy üzleti kaja folyik nálunk.
Apa egy zenei cégnél dolgozik és elvileg most lenne egy új bandba, akit szponzorálnia kellene.
-Jó estét! - léptem be mosoloygva a nappaliba.
-Na, akkor asztalhoz is ülhetünk! - kelt fel apa, majd mindenki bement a konyhába.
-És mondja kérem, milyen zenét játszanak a fiúk?
-Most elég nagy divat, kicsit punkos, rockos.
-Hm... Ha belegondolok én is mekkora Metallica fan voltam . -mosolyodott el apa. - De azok az idők már elszálltak. És hát mi is öregszünk!
-Jaj apa! - ráztam meg a fejem mosolyogva.
-Mi is  a nevük?
-Avenged Sevenfold. Egy kezdő banda.
-Milyen korosztály?
-A legidősebb most 18, de amúgy ez a körösztály körül vannak.
-Na, az egy szép életkor! - mosolygott anya. - Sarah is most lesz 18 a napokban!
-Ó, gratulálok.
-Köszönöm! - bólintottam mosolyogva.
Miután véget ért a vacsi felmentem, letusoltam és ágyba vágtam maga. A fejemben már megszületett minden egyes kis részlet a születésnapomról. Semmi sem ronthatja el!


~

Mivel Juliet (az egyik barátnőm) nem tudott volna ott lenni a születésnapomon, tartottunk egy elő-szülinapi-bulit.
-Hova menjünk? - dobtam fel a kérdést.
-Üljünk be egy kocsmába?
-Mi? Kocsma? Te magadnál vagy? - förmedt rá mindenki.
-Igen, most gondolj bele! Eszméletlen sok jó arc van, akiket nem is ismerünk. Kicsit aljasodjunk már le!
-Na jó... - forgattam szemeimet. - Gyerünk egy kocsmába! - ültünk be mindannyian Ulrich, a személyes sorfőröm mögé. - Drága Ulrich, egy kocsmába szeretnénk menni!
-Kocsma? Ilyen hölgyeknek?
-Külön kívánság! - vontam meg a vállam.

~

-Na jó, ez elég aljas? - szálltam ki a kocsiból egy elég koszos kocsmánál.
-Ne legyél passzív! - szállt ki vigyorogva Juliet, mögött Hannah és Gina.
-Essünk túl rajta! - csapta össze tenyereit Gina izgatottan.
-Gyerünk! - forgattam meg a szemeimet, majd benyitottam.
Kocsma szag, cigifüst, alkoholisták sorozata a pultnál. Öregek, fiatalok, punkok. Egy közülünk való sem volt ott.
Leültünk a legtávolabbi boxba és mindenki rendelt magának valami laza piát.

Már a hatodik körnél tartottunk és elég bátornak éreztem magam, hogy egyedül menjek a pulthoz kérni mindenkinek piát.
-Helló! - vigyorogtam a csapos srácra.
-Szia! - mosolygott rám szélesen.
-Még 6 vodkát légyszi! - néztem oldalra, ahonnan csak egy betorzult, nem éppen józan arcú tag indult felém.
-Vigyázz! - rántott el egy erős, kitetovált kar.
-Menj már! - csaptam rá a tag kezére. - Ne nyúlkáj hozzám a mocskos ujjaiddal!
Rühellem. Utálom. Nem bírom ha valaki hozzám ér, főleg egy ilyen helyen, egy ilyen lezüllött gyerek.
-Hogy mi van? - nézett rám a srác. - Megmentettelek egy részeg pasastól, aki a fejedhez akart vágni egy sörösüveget! - emelte fel a hangját.
-Á, inkább ne is szólj semmit! - ráztam meg a fejemet mérges arccal. - Talán még az is jobb lett volna.
-Hisztis picsa! - bágta a fejemhez.
-Bunkó seggfej! - indultam el az asztalunk felé. - Lányok, menjünk már innen! - kiabáltam oda.
-Ki a lovag? - méregette Hannah.
-Egy tapló senki.
-Sarah? Sarah Neumann? Nem is tudtam hogy itt vagy!
-Candy? - néztem a pultos lányra.
Candy egy általános sulis barátnőm volt.
-Neumann? - nézett rám a srác, aki "megmentett".
-Igen, mi bajod? - mértem végig. Csak kikerekedett szemekkel nézett rám. - Most meg mi van?
-A te apád fog minket szponzorálni?
-Avenged Sevenfold? - néztem rá lesokkolva. - Jézusom, erről hallani sem akarok! - emeltem fel kezeimet, majd kisiettem.
Ennél jobb estém már nem is lehet...
-Lányok én hazamentem!
-Mi? De most miért?
-Fáj a fejem, fáradt vagyok. Majd bepótoljuk! - ölelgettem körbe mindenkit. - Na sziasztok!


~

-Kincsem... lenne itt valami. - ültetett le anya a konyhába.
-Igen?
-Tudod apád új bandája.
-Mi van velük?
-Mivel egy elég neves cégnél van apád... nem hagyhatjuk, hogy a fiúkák egy közép szintű iskolába járjanak.
-Tessék? - kezdtem kicsit begurulni.
-Holnaptól veled fognak egy iskolába járni! - próbált mosolyogni anya.
-Nem! Anya, nem! - csptam az asztalra.
-Ezt hogy érted?
-Nem húzhatom le a népszerűségemet, holmi bandákkal. Tudod te mennyi erőfesztésem volt ebben az egészben? - emeltem fel a hangom.
-Jaj Sarah, ne legyél ilyen öntelt!
-Nem anya, nem vagyok az. Oda akarnak járni ahova én? Akkor csinálják, de NÉLKÜLEM! Nem akarom pont a születésnapomon egy banda suttyó társaságát! - indultam felfelé.
-Kincsem! - szólt utánam anya.
-A műveletlenség szégyen!
-De nem is láttad őket!
-Dehogyisnem... éppen eleget!

4 megjegyzés:

  1. http://m.youtube.com/watch?v=1wLffjtLV8g. Samo ne marihuana me zavela,nego tvoje stori.

    VálaszTörlés
  2. Szia.
    Hmm tetszik :-D a fiatal A7X egy előkelő suliban?! Az az érzésem nem csak Sarah nem dijjazza ezt az ötletet aki amugy eddig egy elkényeztetett hisztis picsa, de ne itéljek előre, az emberek vàltoznak, ugyhogy kiváncsi vagyok mit hozol ki belőle és az egész sztoribol :-)
    Kiváncsian várom a kövit bármelyik sztoribol is érkezik :-)
    Cynthia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Érdekes szitu lesz az új suli az biztos! :D
      Sarah.... hát igen... ha az embernek megvan mindene, könnyen áteshet a ló túloldalára. :/ :)
      Sietek behozni a lemaradást! ^^

      ~foREVer <3

      Törlés