2015. július 1., szerda

WWNFY 6. 2.

se6.
2.fejezet: "  Rossz előérzet "



Mary:


-Na, akkor átjöhetek? - mosolygott rám Andy, mikor pakoltuk be a dobszerkókat.
-Persze, csak Ashley ne jöjjön.
-Miért? - vágott szomorú fejet az énekes.
-Mert egy segg és a seggek nem valók erre buszra.
-Helló! - szólalt meg mögülem valaki.
-Ó, szia drága! - vigyorogtam, mikor megláttak ki is az. - Ashley, de rég láttalak.
-Segg? Pont te beszélsz?
-Hmm... nem is tudom ki égetett le a média előtt, mikor szakítottunk. - döntöttem oldalra fejemet. - Egy igazi szemétláda vagy Purdy! Húzz vissza a saját buszodra, még a végén valaki megbízik benned! - éptem fel a buszra, szigorú tekintettel.
-Na ezt vártam! - csapta össze tenyereit Andy röhögve. - Mary-Ashley 1-0. Csak így tovább! - kacsintott a basszistára, majd utánam jött. - Marilyyyyyn. - vigyorgott rám.
-Mi van?
-Na, miért vagy ilyen morci? - vágott szomorú fejet az énekes.
-Semmiért, csak felidegesített kicsit. - vontam meg a vállam. - De nem, hiszen nesokára kezdődik az első koncertünk! - emeltem fel kezeimet lelkesen, mire Noe belecsapott bal tenyerembe.
-Gyakorolnunk is kellene drága Mary!
-Végre itt van mindenki. Bár a dobokat nem állítjuk fel, egy gitár elég lesz ahhoz, hogy átvegyünk mindent. - ült le a busz hátsó részében.
-Andy, segítesz? - vigyorogtam a srácra, aki erre csak mosolyogva rábólintott.
-Hány számot ir próbálunk?
-A színpadon összesen 12 számot játszunk és 2 ráadást. Ezeket minden egyes koncert előtt át kell majd vennünk, hogy jól menjen mindent. Ott már nem lesz időnk próbálni, maximum a szálláshelyen. - darálta végig Joe.
-Oké, ennyi infót nem tud feldolgozni az agyam! - nézegettem át a dalokat. - Mondd hogy mit énekeljek én pedig csinálom!
-Rendben!
Laza két óra alatt sikerült egyeztetnünk mindent. Hogy játsszuk élőbe, mik a legkritikusabb pontok és hogy melyik dalokat játszuk egymás után.
-Most jut eszembe! - néztem Andy, mikor mág véget ért a próba. - Juliet?
-A másik buszban. - fordította el fejét.
-Húúha. Itt balhé van. - jegyezte meg Noe halkan, de természetesen mindenki hallotta.
-Nem, csak.. nem tetszik neki, hogy veletek turnézunk. ontosabban azt, hogy Mary is itt van.
-Tessék? - bontottam fel egy üveg sört.
-Tudod, amiatt ami volt. Mikor még Ashleyvel mondjuk gy együtt voltatok. - húzta el száját Andy.
-Azóta is bántja a dolog? - kérdeztem meglepődve.
-Igen, de néha rájön hogy biztos jobb vagy mint ő, meg hogy biztos lefeküdtünk, meg ilyenek, de... már nem is törődöm vele. - mondta, miközben kivette kezemből a sört és beleivott.
-Mit csinálsz?
-A sör nem női ital. Nem szép dolog, ha egy nő sörözik! - mondta vigyorogva.
-Ez igaz! - helyeselt Joe.
-Mi? Nemár! Add vissza! - ugráltam az üvegért. Mivel Andy kb. 220 és meg 150, nem volt sok esély rá, hogy elérjem a sört... - Ne röhögj, hanem add ide!
-Még véletlenül sem! - rázta fejét az énekes.


~~

Végre odaértünk az első helyszín szállására úgy éreztem ideje lenne felhívnő Briant.
-Szia! Hogy vagy? Odaértetek? Jól vagy? Mi történt? - vette fel a telefont.
-Szia drágám. Először is, nyugi. Igen ideértünk, már cuccolunk lefelé. - nevettem fel. - Gondoltam felhívlak.
-Jól tetted. Én is akartalak, csak mondom nem tudom, hogy zavarlak vagy nem.
-Jaj de kis édes vagy! - pakoltam ki a gitárjaimat. - Figylj, nem akarom a feszültésget kelteni, de rossz előérzetem van.
-Mivel kapcsolatban?
-Fogalmam sincs, csak valami történni fog. Légyszi, vigyázz magadra, meg úgy mindenkire!
-Brian gyere már! - kiáltott rá Synre valaki a háttérből.
-Rendben, vigyázok. Most mennem kell.
-Oké!
Szeretlek!
-Én is! - mondtam, majd kinyomtam a telefont. Tényleg kezdett rossz előérzetem lenni.
-Na helló! - jött be az ajtón Jinxx, miközben kopogott az ajtón.
-Jinxx! - vigyorodtam el. - Sziaaaa! - mondtam, majd a nyakába ugorttam. - Mizu van?
-Amint látod, élek és virulok. Te?
-Kicsit unatkoztam az úton idefelé, de azért oké minden.
-Na, felkészültél a turnéra?
-Amennyire lehet! - sóhajtottam egyet, majd leültm az ágyra. - Egész pofás ez a hotel. Tetszik. Kár, hogy csak ma meg holnap leszünk itt.
-Ne aggódj, a hatodik helyszínen úgy néz ki majdnem egy hetet maradunk. Áthelyezték a koncertet, mert felújítják a csarnokot.
-Ó, ez jó hír! Akkor végre lesz idő körbenézni valahol. - dőltem hátra. - Hé' Jinxx!
-Igen? - feküdt mellém.
-Juliet ennyire utál engem?
-Azt hiszem ja.
-Kössz! - nevettem fel. - De legalább őszinte.
-Bocsi, de ez tényleg így van. Nem értem mondjuk, de ha ő így oké, akkor nem szólok bele.
-De ez így nagyon nem oké. - ráztam meg a fejem. - Nem szeretek rosszban lenni valakivel.
-Hát, ez már nem rajtad múlik. Szerintem inkább magának nem képes megbocsájtani.
-Ezt meg hogy érted? - kérdeztem értetlenül.
-Elrontotta egyszer kettejük kapcsolatát és azóta annyira fél, hogy megint elbasz valamit, hogy egyszerűen sok dolgot elront.
-Uhh bazzeg.
-Ja. Nehéz eset, de akárhányszor mundom neki ezt, nem hallgat rám.
-Hmm...
-Cső! - toppant be Joe. - Mary, van még 6 óra a koncertig. Szerintem aludj egyet! Jinxx, neked se ártana!
-Igazan lehet! - ült fel a gitár, majd megnyújtózott. - Aludhatok veled édes? - tette kezét térdemre.
-Hogyne bébi! - csücsörítettem, mire felnevettünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése